Kizlar iyi geceler. Bizim enzimlerimiz falan cok yüksekti inanilmaz yuksek hemde. normal bir insanin degeri 9 olmasi gerekirken oglumun 1029 du. Hepsi düşmüş sadece afp degeri 232 degerdeydi. Suan 22 degerin de. Ama bu da cok yüksek şuan. Kontrole gidecegiz ama uyuyamıyorum yasayan varmi iyice duser mi ? Internette kanser sebebiyle bu kadar yuksek oldugu yazıyor.. Oglum 11 aylik sayılır bir kac gunumuz kaldi ??