Merhaba anneler ben yenidoğanda oturuyorum kızımı Çamlıca Erdem Hastahanesinde doğurdum ama evime uzak olduğu için kontrolleri için Sarıgazi Bölge Hastahanesine gidelim dedik bildiğiniz iyi bir doktor var mı diğer postları okudum ama doktorlar değişmiş o yüzden şimdilik Gülşen Bitik Hanıma randevu aldım yarın için ama yenidoğana yakın önerebileceğiniz iyi ilgilenen ve telefon numarası veren doktor var mıdır?