Alisaaaaa Kızlar merhaba benim bebeğim 10 günlük ancak sağ göğsümden oldukça iyi süt gelirken min. 70-80 cc sol göğsümden 20 cc ancak geliyor bınun için ekstra birşey yapmalı mıyım?
Alisaaaaa Asyamelekk öyle mi sorun yaşıyor musunuz peki önce az süt gelen göğsünüzü daha sonra diğerini mi veriyorsunuz?
Alisaaaaa Mom088 inşallah düzelir🥺ben bol bol o göğsümü emziriyorum ve emzirdikten sonra da o göğsümü sağıyorum. UmRım faydası olur
Mom088 Alisaaaaa bende farkettiğimden beri sağ memeyi daha çok veriyorum ama maalesef düzelmiyor . Artık önemsemiyorum bebeğime yettiği sürece sıkıntı yok diyorum 🙂
Alisaaaaa Mom088 doğru diyorsunuz aslında ama işte insan istiyor ki ortalama eşit miktarlarda gelsin ☺️
1mirayinannesi aa benimde öyle soldan daha az geliyor demekki herkesin öyle niye diyordum bende birde sağ göğsüm biraz daha büyük soldan
Alisaaaaa 1mirayinannesi benim de öyle daha çabuk şişiyor sağ göğsüm sol daha geç doluyor sanki. Demekki bir göğüs diğerinden farklı olabildiğince ikisini birlikte vermeye özen gösteriyorum. 10 günlük olduğu için çabuk yoruluyor miniğim zamanla düzelir inşallah🙏🏻