Adelezra Ev suanda 25 derece acaba bu havada nasıl giydirip uyutmam lazım ve üstünü sürekli açıyor (suan 17 aylık ) sizce ?? suanda üstünde atlet zıbın ince pijama takımı var yeterlimidir
Deletedmom63 Adelezra bence yeterli zaten boynuna ensesine bakıp kontrol edebilirsiniz üşüyüp üşümediğini hava soğuduğunda da uyku tulumu giydiriyorum ben çok rahat oluyor üstünü açsa da aklım kalmıyor en azından
gunes20 Adelezra bende içine atlet onun üzerine uzun kollu zıbın giydiriyorum. Altına ayaklı pijamalardan. Bizde tsirtke yattığımız için yeterli heralde diye düşünüyorum🤷🏻♀️
Hayat63 Adelezra bizim doktor hep şey der çocuklar soguktan değil sıcaktan hasta olur😄gerçekten aşırı sıcakta terliyorlar o ter üstlerine yapışıyor en ufak bir esinti de al kaptı mı şifayı o sebeble çok kalım giydirmeyin siz nasıl rahatsanız onuda öyle giydirin hafif bi tık üstüde olabilir sizde genelde yeni doğanlar için sizden bir kat fazla giydirin derler hem bünyede o şekilde alışsın yoksa ilerde en ufak bi sogukta üşür hastalanır
Dba Oda sıcaklığına göre giydiriyorum genelde bazen bir v çok soguk oluyor bazen sıcak daha 17 günlüğüz anneme kalsa çoçuk havale geçircek çok sarıyor battanieye İnizAllah hasta etmem
Addie487 Bizim ev de şuan 25 derece camda üstten açık, zıbının üstüne kısa kollu tşört giyiyor sadece, üstüde müslin bezle örtülü sıcağı sevmiyor bizimki 😊