Zehraamnee canım çok iyi anlıyorum seni, o sadece bir dönem inan düzelicek, aynısını bende yaşadım şuan 5 aylığız, o büyüme atağı dönemlerinde oluyor böyle. Bebeğin nasıl sakinleşiyorsa onu yap misal kucağında olmak istiyorsa bırak öyle sakinleşsin, ama en önemlisi sen sakinliğini koru gecicek bu günler ♥️