Ayparemmmm doğal bir yöntem değil de benim bebeğimin de boynunda hep pişik olurdu doğduğundan beri şuan 6 aylık hala oluyor tabi ilk doğduğu zamana göre biraz daha az ama oluyor
ben hametan krem kullanıyorum sarı renk olan sonra da pamuklu ağız mendilini boynuna fular gibi bağlıyorum teni tenine deyip daha da pişik olmasın diye bu şekilde önlem alıyorum büyüdükçe zaten boynu gelişeceği için pişikte çok fazla olmaz ama dikkat edin ilerlemesin çok canı acır kuzunun