Minigim_1606 evet Manuel de de we baby kullandım, hayır hayır sütle alakası yok kuzum şöyle söyliyim ben doğum yaptım bebeğim yoğun bakıma alındı o yüzden odaya geldikten yarım saat sonda sütümü sağdık ilk süte göre gayet iyi çıktı sütüm ama o Manuel pompa canımdan can götürdü resmen hastanede kaldığım yani doğum yaptığım gece 3 saatte bir sağdım ama damla damla çıktı belki iki çay kaşığı belki bir yemek kaşığı anca çıktı hep ve resmen ağlayarak sağdım sonra eşime dedim ki yarın gelirken elektrikli pompa al gel ben yapamıyorum bununla dayanamıyorum dedim o da wee babynin elektrikli olanını almış sağdım ve oh dünya varmış dedim bebeğim 1 hafta yoğun bakımda yattı her gün 3 saat arayla sağıyordum gün gün sağdıkça çoğaldı 25 ml 30 ml 40 ml derken en son 1 hafta sonunda bir baktım 60 ml 70 ml çıktı demem o ki sütümün çokluğuyla alakası yok çünkü çok değildi inan, ama o elektriklide o kadar rahat ettim ki zaten kademe ayarı var önce uyarı ayarıyla başlıyordum 2-3 dk falan ondan sonra emme ayarına geçiyordum kademeyi de en yüksekten Bi düştüğüne falan ayarlıyordum ve o sütümü sağlarken hissetmiyordum bile sadece ilk dakika yani meme ucunu ilk çekişinde Bi için gidiyor o kadar sonrası yok 😊 hatta bebeğim çıktı emmeye başladı hiç gögüs ucu yarası ağrısı acısı yaşamadan atlattım 😊 tabi krem de kullandım onunda çok faydası vardır ama kesinlikle tavsiye ederim wee baby elektrikliyi