Selmakm Bebegimin burnu surekli tikaniyor.1 tup gunduz 1 tup gece olmak uzere gunde 2 tane serum fizyolojik damlatiyorum.ara ara da aspirator kullaniyorum.bir zarari olur mu?bir de odayi nemlendirmek icin bir cihaz varmis.faydasi oluyor mu anneler,kullanan var mi ?
Hohomoromu Selmakm Fizyolojil serumun zararı yok canım daha fazla kullanabılırsn tuzlu su sadece bız cocuk doktoeuna gotursgmzde bebekken daha kucul şırıngayla basıyordu fizyolojk serumu 😊 gün içerisinde azar azar dök istersn burnu nemlı kalsn kurumasn
cito83 bende burun tıkanıklığından doktora gittim serum fşzyolojik verdi burun aspirstörünü sürekli kullanma dedi yatırmadan odayı havalandır kafadı yatarken yüksekte kalsın dedi buhar makinasınıda tavsiye etmedi sürekli buhar iyi değilmiş arada katılı odada kaynat yeterli dedi ben yapıyorum daha iyi
EsilaMeryemim Benimde kızım 3 aylık oldu birimde burun tıkanıklığı sorunumuz var ben serum aldım ve enjektörle çekip burnuna sıkıyorum günde sadece bi kere aspiratör kullanıyorum çok iyi değilmiş aspiratör doktor öyle dedi ve odada ketıl kaynatıyorum çok zorlanırsa baş ucuna 2 ye kestiğim kuru soğanı koyuyorum soğanın çok faydasını görüyorum odamız lahmacuncu gibi kokuyor ama olsun 😂😂
Gzdymn Gece burun tıkanıklığı için en güzel çözüm bas ucuna yakın bir yere ortadan ikiye kesilmiş soğana 5-6 tane karanfil batırıp bırakıyorum.. gercekten cok faydası oldu tüm gece rahat uyuyor.. denemenizi tavsiye ederim.. hafif grip oldu burun tıkanıklığı ve öksürük vardı 3 gece koydum öksürük kesildi burun tıkanıklığı yok denecek kadar azaldı