Madameatalay Selam arkadaşlar bebeğim nerdeyse 6 aylık olmak üzere. Doğduğundan beri emziremedim sağarak veriyorum hep. Son bir aydır 30 cc yi geçmiyor giderek te azalıyor gibi. Süt yapacak takviye gıdaların hepsini aldım yedim içtim ama yok artmıyor. Sizce ne yapmalıyım?
Mom064 Madameatalay emzirme danısmanlıgı var instg dileuba hanım çaylarından herkez coook memnun bence deneyin derim
Arenn Madameatalay joker baby nin multimom malt içeceği süper onu deneyin haşlanmış mısır da bana çok süt yapmıştı
Madameatalay Malt içecekler içtim. Bestlak, galactago kullandım. En son solgar b12 aldım onu da içiyorum. Suyu da fazla tüketiyorum, yeşilliği de .akla gelebilecek herşeyi yapıyorum yani master yaparım bu konuda ama bir türlü cogalmadı son bir aydır