balcicegin_annesi Hangi marka soguk hava nemlendirici buharı kullanıyorsunuz ve nereden aldınız ne kadara? Biz klimanın önünde yatıyoruz burada doğal gaz olmadıgından burun yanıyor nemlendirmenin yolunu bulamadım buhar makinesi arıyorum tavsiyelerinizi alabilirim
Zuzu balcicegin_annesi eğer nemli bir bölgede oturuyor iseniz hava nemlendiricisi kullanmanız tavsiye edilmiyor ama havası kuruysa evet gerekli.Weewell i çok tavsiye ediyorlar diyebilirim sadece
Smyd balcicegin_annesi Biz de loobex kullanıyoruz.E-bebekten sipariş ettik hemen geldi.Nem oranı çok düşüktü biz bile rahatsız oluyorduk ama makinayı kullanmaya başlayınca nem oranını ideal seviyelerde tutabiliyoruz.
gurbetkusu Loobex aldık bizde memnunuz. Kendimizde bile farkı görüyoruz sabahları önceden ağzımız kuruyordu artık rahatız 😃 ama hiç burnu tıkanmıyor değil tabi
Twinmother Loobex kullanıyoruz memnunuz sessiz çalışıyor aldıktan sonra burun tıkanıklığı Boğaz kuruluğu falan kalmadı