Mommyishome Aşı sonrası önce yeşil kaka oldu doktor demişti zaten. Ama sonrası iki gümdür kızım çok ağlıyor gazlı. Ve zorla yapıyor kakasını. Aşıdan olabilir mi?
aysenurkerem Mommyishome rotavirüs açısının hiçbir yan etkisinin olmadığını söylemişti doktorumuz. Muhtemelen kabızlığa bağlı. Şuan kaç aylık ?
Synmannesi Mommyishome valla ben de post açacaktım :( 6 gün oluyor aşı yapalı kaka yeşil köpüklü yapıyor sancı gazı olur demişti iştahsız uyumuyor :( çok gazı oldu zor susturdum başlıck gibi şimdi yine ne kadar sürer ki :(((
Ask_kokulu_yavrum Mommyishome rota virüs olan her posta yazıyorum benim kızım alerjik rota aşısından sonra 15 gün ağladı inledi bebeğim bağırsağı etkiliyor gazı sancısı berbattı🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Doktor 3 haftaya bağırsaktan atılır dedi etkisi çok şükür 2. DoZ için kararsızım o günleri yaşamak istemiyorum kızımın canı çok yandı
zaynebimmm Mommyishome valla canim rota bizi maf etmisti 2 gun boyunca deli gibi gaz oldu kaka yapamadi cocugu sanki atese atmisin gibi bagriodu ne zaman kaka yapti o zaman rahtalamistik cunku bagirsaklarinda ilac geziyor ve kasiyor karni ben o sekilde dsundum eger emziriyorsan bol. bol rezene ic ki kakasini yapsin birazda bebise icir rezene baya rahatlatiyor
attbianne Ask_kokulu_yavrum alerjikse tekrar yaptırmayın bence dediğiniz belirtiler olduysa çünkü büyüdükçe etkileri daha fazla gösteriyor ikinci dozu daha büyükken yaptircaksiniz büyüdükçe acıyı daha çok hissediyolar diğer belirtilerde daha çok kendini gösteriyor bizim ilk dozda hiç bişey olmadı ikincide 1 hafta ishal oldu
Mommyishome zaynebimmm evet aynen tarif ettiğiniz gibi. Rezenenin zararlı olduğunu savunan bi grupta var o yüzden ona güvenemiyorum, hiç içmiyorum. Ama ıhlamur içmeye başladım ben de bugün belki rahatlatır biraz diye…
Defneeemmm Bende rota dan sonra çok yan etki gördüm bütün gece çığlık çığlığa ağladı gaz gibi doktor karın ayrısı yapar dedi yan etkisi yoktur diye bir şey yok yani 2. Dozunu yaptırsam mı diye düşünüyorum hatta
Mommyishome Defneeemmm evet bütün gece değil ama saçma sapan bi şekilde bi çığlık çığlığa ağlama sinirli gibi kendini kasma. Ben kolik mi oldu acaba dedim ama bu kadar geç başlar mı kolik bilemedim. Memeyi falan alınca sakinleşir normalde ağladığında. Memeyi emmedi daha çok sinirlendi o derece. Neyse şimdi emdi kaka yaptı çok şükür sakinleşti
Mommyishome zaynebimmm 2 ayımız doldu işte. 2 aylık olmuyor muyuz biz 3 aylık mı oluyoruz? Bilemedim ay hesabı nasıl söylenir
madambovary zaynebimmm illa 3. Ve 5. Aylarda yapılacak diye bir koşul yok. 2. Ve 4. Aylarda da yapılabiliyor.
zaynebimmm Mommyishome rezene mi zararliymis bilmiyorum ben 2 cocugumdada kullandim sutumude getrtiyor cok sukur bebegimede iyi geliyor
Ask_kokulu_yavrum attbianne aynen canım çok etkiliyor hemşireyim ben çalışmaya başlarsam Allah korusun rota virüs olan hasta olursa bebeğime taşımamak adına yaptırmak istedim ama çok etkiledi yaptırmayı düşünmüyorum
attbianne Ask_kokulu_yavrum bende attyim şuan ucretsize ayrildim Allah korusun dikkat edin Allah kolaylıklar versin
Cigdem07 Mommyishome Rota aşısının yan etkisi yok diye biliyorum bende yaptırdım ama hiç bisey yaşamadık cok sükür. Cocuktan cocuga fark edebiliyor tabiki doktorunuza danışın veya ebenize
Mommyishome Cigdem07 çok şükür geçti gitti. Aşıdan mı atak mı ne oldu bilmiyorum ama oldu bir şeyler… bi daha olmasın