Canım , 2. Ayda gaz sorunu pik yapar. Yani çoğu bebek için en sıkıntılı ve en yoğun gaz sorununun olduğu aydır üstüne birde 9. Hafta atağı eklenir. Bunun yanında emziriyorsan senin yediğin bir şeyden rahatsız oluyor olabilir , mama kullanıyorsan içinde ki bir şeyden keza rahatsız oluyor olabilir. Ama bu aydan sonra düzelmeye başlar gündüz uykuları kısalır gece uykuları uzar merak etme biraz daha dayan 🥺