Bse Arkadaşlar 2 gündür mama reddi yaşıyoruz kesinlikle içmiyor 7 saat aç kaldı ona rağmen yüne içmedi en son kaşık mama aldım hipp ve hero baby zar zor yediriyorum diş çıkarıcak herhlade,formül mama içmese olurmu böyle durumla karşılaşan oldumu?
Ikrazumra19 Bse kac aylik bilmiyorum ama formul mamadan aldigi vitaminleri verdiklerinizden almaz hemde onlari her ogun veremezsinuz kabiz olur sindiremez
Ikrazumra19 Bse dis doneminnde her bebekte oluyor bir sekilde az az yapip oyunla filan icirmeye calisin bende o sekilde yapmıştım
Smyy09 Bse yemeklerine katın devam sütünü sizde ben öyle yapıyorum corbasına muhallebisine herseye katıyorum
Papatyaseverr Bse ooo çook kücük bebeğiniz mutlaka zorlada olsa vermelisiniz formül mamalar anne sütüne en yakın devam sütüdür ondan alacaklarını kaşık mama yada herhangi başla birşeyden alamaz
Smyy09 Bse zaten mamayı hazırlamak için her türlü su kullancalsınız kıvam alana kadar ekleyin mamasıyla suyunu kıvam alınca muhallebi yada corba ne yapacaksanız olur ☺️ Benim oğlum hiç biberon kullanmadı hep yemeklerin içine atın
Bse Papatyaseverr işte bende ondan çok tedirginim nasıl yapsam bilemedim doktor diyorki 10 gün aç kalsa birşey olmaz bekleyelim
Papatyaseverr Bse nasıl bir doktor o ne saçmalamış olur mu öyle sey kendi 10 gün aç kalsın bakalım bebeğiniz hem su hem mama içiyor ihtiyacını karşılıyor siz verebildiğiniz kadar verin ne kadar içse kar yavrum benim kıyamam ona
Marinedeniz Bse uyumaya yakin tam dalacakken icirmeye calisin bir de benm oglumda uyanikken icmior resmen kafasini ceviriyor ama uyumaya hazirken ne kdr koyarsam o kdr icior
Bse Papatyaseverr aynen öyle bende ona üzülüyorum kaşık mama yaptım azcık yedi yavrumun midesine birşeyler girdi