Merhaba, 6 günlük kız bebeğim var.Fakat gazı çok ve göbek fıtığı olduğu için gaz çıkarırken çok ağlıyor. sab simplex önermişlerdi onu bulamadık yerine zinco verdiler.Ağız yoluyla mı alınıyor? Damla diyor ama kaç damla vereceğim?Eczacı bilgilendirmemiş.. Bilgisi olan var mı aranızda??