Yzn Kızlar cok zor dogum yaptm dogum yapalı 34 gün oldu dikişlerm kızarık yanıyo bide hemoroid oldm cok kötüyüm genel cerrah ve kadın doğum doktoruna gidecegm ama bu sefer gerçekten iyi doktor olsun istiyorum cok acı cektm daha cekiyorm da
Duygusarp Selamlar , Geçmiş olsun öncelikle eğer istanbul da yaşıyorsanız anadolu yakasında başkent üniversite hastanesi var altunizade de dr Tevfik Berk Bildacı var kadın doğum çok iyi bir doktor ve ılgili.