imranshn ben hep önceden kaynatmis oluyorum zaten..mesela büyük bir cezvede ya da caydanlikta suyu kaynatiyorum. Kavanoza koyuyorum bir gün yetiyor bana. Mama yapacağım zaman ısıtıcı ya koyuyorum. 3 ayarı var. Mama ısıtma, gıda ısıtma ve sterilizasyon. Sterilizasyon da daha hızlı ısıtıyor. Biberonu koyuyorum sterilizasyon düğmesine basıyorum. 3-4 dk da işitmiş oluyor istediğim sıcaklığa gelince aliyorum. Mama isitmada ise 40 dereceye gelince duruyor. Yani ısısının sabit kalmasını sağlıyor. Aceleniz olmadığında mama ısıtma işlevi güzel, sıcaklık değişmiyor