basak__333 yalnız değilsin ☺️ 14,5 aylığız aynı durumdayız birebir. Gündüz neyse de gece de aynıyız uzun uyku yok sürekli emmek istiyor doğal olarak bende de sinir yorgunluk uykusuzluk yapıyor nerede basıl yatıp kalktığım belli değil. Uyku problemi iştah problemi var memeden kes uyur memeden kes yer diyenler var ama dinlemiyorum hastalık dönemi ve bağışıklığı için emzirmeye devam diye sabretmeye çalışıyorum elbet geçecek bu günler sağlıklı olsunlar yeter ki 🙏🏽 Eğer bebeğinizin kilosu yerindeyse doktorunuzun da tavsiyesiyle gece beslenmesini kesebilirsiniz eğer çok kalkıyorsa . ben denedim ama başarılı sabırlı olamadım beni en çok sürekli kalkmalar zorluyor