Benim bebeğimin yüzünde kızarıklıklar çıkmıştı ve mukuslu kaka da vardıcaleeji doktoruna gittik deri ve kanda süt ve yumurtaya baktırdı bir şey çıkmadı bir de ıge değerine baktırdı o da normal çıktı , krem kullandık kızarıklılar şimdilik geçti ama mukuslu kaka devam ediyor neden olabilir bir fikriniz var mı