Biranne00 bence doktorunuza ve tecrübesine güveniyorsanız başlayın. Bebeğim sadece anne sütü aldığı, gelişim geriliği olmadığı, kilo alımının iyi olduğu halde doktorumuz ek gıdaya 4. Ayda başladık. Doktorumun tarzı bu şekilde. Bir çok Avrupa birliği ülkesi Saglık bakanlığı kararı ile ek gıdaya 4. Ayda başlıyor. Almanya, İspanya, Yunanistan vs’deki bebeklerin sindirim sisteminin hazır olup Türkiye’deki bebeğin hazır olmaması durumunu anlamıyorum.
ek gıda hem sabır hem vakit isteyen bir süreç. Siz ve bebeğinizin hazır olduğunuzu düşündüğünüzde başlamanız sağlıklı olur.