Deren57 battaniyesiyle kollarini icine alcak sekilde örtüyodum gerci o yine bisekil kollarini cikarmayi basariyodu, 4-5 gün hep parca parca uykulari vardi, saat basi uyandi ama alisti sonra sirt üstüne. Benimde en azindan icim rahat cünkü diger türlü geceleri bakma geregi duyuyodum burnu acik mi, rahat nefes alirmi diye. 😕