3 ay 13 günlük bir bebeğim var. Doğduğundan beri gündüz uykuları çok kısa ama gece uykuları iyiydi , hiç uyanmazdı . 1.5-2 saatte bir alarm kurar kalkar emzirirdim . gündüz ne kadar yorulsam da bilirdim gece uyuyacak , dinlenirdim gece
yaklaşık bir hafta - on gündür geceleri 20-30 dk bir uyanıyor . neden böyle oldu, üç aydır gece boyu uyuyan bebek ne oldu da böyle oldu bilmiyorum. öyle yorgunum ki artık , bir köşeye çekilip bağıra çağıra ağlamak istiyorum. takatim kalmadı , 3. ay dolunca gazı biter dediler o da yok . ne yapacağım ben 😭