Nagehan08 Secda bende kızımı ne zaman kapalı oyun alanına götürsem hasta oluyor artık fobi oldu hiç götürmek istemiyorum hasta olacak diye korkumdan
Secda Nagehan08 aynn disardada zipzipa gitse hep hasta oldu mikroplar havada ususuyir ondandır belkide