Mrb kızım 9 aylık 3 aydır yemek yemesi için savaşıyorum resmen hiç bir şekilde yemiyor yutmuyor agzında tutuyor bende en son care olarak uzatıp agzına yemeğini verip cag kasıgıyla diline bastırıyorum anca öyle zor bela yutuyor oturarak hiç bir şekilde yemiyor mama sandalyesine de koyuyorum yemiyor agzını acımıyor yaptığım çok kötü birşey anne olarak içim hiç rahat değil resmen vicdan azabı çekiyorum her yolu deniyorum yemeyi sevdirmek için ama olmuyor bu 2 gündür yemek yemesi için uzattığım anda cıglıgı basıyor kaçmaya calısıyor sence ne yapmalıyım ne yapsam kızım yemek yemeyi sever bilir öğrenir artık caresiz durumdayım keşke yediği hali görsen Rabbim esirgesin boğazına kacacak bişi olacak diye ödüm kopuyor her yemek saatinde sana sormak istedim içimi dökmek istedim sence ne yapmalıyım ne yapabilirim..