VerAvci Merhabalar 2 aylık bebeğim var , bebeğimle dışarı çıkmak istiyorum, kanguru alsam kullanabilir miyim, kullanışlı olup olmadığı konusunda kararsızım kullanan varsa Bilgi bekliyorum Kullananlar hangi marka kanguru kullandı onu da söyleyebilir mi
xbirisi VerAvci ben tuniko’dan neko switch yenidoğan kanguru aldım ve bebeğim 50 günlükken kullanmaya başladım . kesinlikle tek kelime ile mükemmel. ergonomik, bebekle büyüyen , kullanımı oldukça rahat . bence bakın
Yaseminttepe6 VerAvci solomobaby her yöne model 3 aylıktan itibaren kullanıyorum her yerde benim kurtarıcım ve çok seviyor ❤️
EzoAlvina VerAvci valla kanguru aldım 175 TL ye bir kere bile kullanmadım duruyor. Ama sen bilirsin yine de 😂
VerAvci xbirisi şimdi baktım baya Rahat kullanım görünüyor ama Pahalıymış, Teşekkürler ederim yardımınız için 😊
VerAvci Yaseminttepe6 teşekkür ederim öneriniz için baktım şimdi modeline güzel görünüyor. benim korkum bebeğimle dışarda gezerken birden ağlaması tutarsa yada içinden çıkmak isterse o an ne yapacağım 🤦🏼♀️ Bu düşünce beni kanguru konusunda katardı bırakıyor en çok
VerAvci EzoAlvina bende alıp kullanamazsam diye tereddüt ediyorum , bebeğim çok inatçı , dışarda bir yerde ağlama krizi tutar içinde kalmak istemezse ne yaparım o an diye düşünüyorum 🤦🏼♀️
xbirisi VerAvci ama parasını sonuna kadar hakediyor onu da belirteyim . yalnız alacağınız kanguru markası ne olursa olsun lütfen önce iyice araştırın . bebeğin omurga ve kalçasına zarar vermesin . piyasa bilindik markaların kanguruları berbat . isterseniz instagram da bebeğini giyenler klubune bakın
xbirisi VerAvci bebekler dışarıda olmayı çok sever , bir de anne kucağındaysa bu ikiye katlanır . sevmeyen bebek olmaz emin olun. yeter ki kendinize güvenin ve kararlı olun . ben bebeğimi ilk evde giydim durmadı . bir kaç kez denedim hep ağladı . sonra sabah 7’de giydim onu çıktım parka . önce biraz mızırdandı sonra bşr baktım uyumuş . şimdi hergün giyiyorum onu anında uyıuor içinde hem evde hem dışarıda. bazen gazdan dolayı bir türlü uyumuyor hemen alıyorum kanguruya anında uyuyor kuzucuk ☺️
sedaaff96- VerAvci h.bsling sayfasında sling var canım ben onu kullanıyorum efsane ve fiyatıda aşırı uygun 😀
Yaseminttepe6 VerAvci merak etmeyin çok mutlu oluyorlar hiç inmek istemiyorlar ne zaman kangruyu taksam dışarı çıkacağını anlıyor 😂