6 ay 15 günlük kızım 3 buçuk aydır sadece uykuda besleniyo.tek umudum ek gidaydi ama onu da istemiyo. Ne kaşık mamasi ne çorba ne yoğurt ne de meyve.hiç birinin tadına bile bakmak istemiyo ağzını kilitliyo.herhangi bir saglik problemi de yok çok şükür…bitsin istiyorum artık hasta oldum aylardır.gecem gündüzum tek düşüncem onu beslemek oldu..bu durumu yaşayan var mi kizlar