arslanannesii Oğlum yedi buçuk aylık hiç doktora gitmedik şimdiye kadar maşallah ama ben gelişimini falan göstermek için bı doktora gitmek istiyorum varmı önerdiğiniz iyi bir doktor bayanlar☺️
Yasemin_06 arslanannesii a life hospital Mustafa Caglar Yorguc Alaninda Uzman Bi doktordur Gonul Rahatliyoa Gidebilirsiniz 👍👍👍
Yasemin_06 arslanannesii sizin butunyle bebeniginizi kontrol ettirmek icin goturuyosaniz elbette bakar cunku 7.5 aylik olmus vede bebek kontrolunde 9 ayda tutin kan kpntrolu vardir onuda yaptirmis olursunuz iciniz rahat eder en qzindan bastan assagi kontrol edilir
Beyya06 Sami ulus beştepe ek binasına götürüyorum canım ben. Mehmet Mustafa Yılmaz ismi. Çok ilgili bi doktor tavsiye ederim
arslanannesii Yasemin_06 evet sağlık ocağı da istemişti kan tahlili ama isterseniz yaptırın demişlerdi
Yasemin_06 arslanannesii tabikide isterseniz yaptirin ben sadece gitmisken basttan assagi yaptirmaniz daha iyi olur diye dedim 😊👍
arslanannesii turkuaz1290 hamileliğimde de Liv hospital e gitmiştim çok ilgili bı hastane ve doktor kadrosu gerçekten teşekkürler
turkuaz1290 arslanannesii bu arada biz 4 5 doktor değiştirdik hiçbirine telefondan bir sorun olduğunda ulaşamadık mesajlara cevap alamadık hafsa hocam saolsun hemen mesaja cevap veriyor istediğiniz an ulaşabılırsınız çocuk doktoru için en önemliside bu bence benim ilk kriterim istediğimde ulaşabilmek olmuştur
Angars arslanannesii acibadem mustafa koray lenk kesinlikle cok iyi bir doktor yanliz ucreti 500 lira 🙁
Liyakusunannesi29 arslanannesii devlet hastanesi derseniz şehir hastanesi zeynep çavdar biz çok memnun kaldık çok ilgili çok cana yakın bi doktor
Madame turkuaz1290 merhaba. Benim kendi doktorum livde. Oğlumu medical park a götürüyorum fakat kontrollerim sık olduğu için oğlum icin de Liv e gitmek istiyorum. Doktorun yaklaşımı benim için çok önemli yani oyuncu bir doktor mu?