Deletedmom411 bende çocuk doktorundan randevu aldım perşembe götüreceğim kasıtlı yaptığı çok belli ama içim hiç rahat değil sağlık ocağındaki doktora gösterdim bide bi doktorla görüştüm bilerek dediler bakalım doktorumuz ne diyecek epilepsi falan yazıyor nette çok telaşlıyım :((