ebruu123 Al kız çok büyük rahatlık valla. Çocuklarla uğraşırken bir taraftan süpürüyor, siliyor ne güzel. Ben marttan beri kullanıyorum çokta memnunum. Büyük supurgemi ayda 2 defa cikartiyorum. O da bazı yerlere dar evde süpürge giremiyor diye. Yoksa hic cikartmaya da gerek yok