seydaac birbulutannesi hahahah alttaki ‘ana değil misin uyutuver’ e çok güldüm 😂 Dolunaydan mı bilmem benim kız gece üç dört defa kalkıyor 3 gecedir böyle bir de ağlıyor. 🤷♀️
Nako Ay bizimkinin derdide dolunay olabilir. Bugün bi post açmıştım 8de uyudu dün akşam gece 11 gibi çığlık çığlığa uyandı 3bucukta geri uyudu 😞