Turna_11 226anne-26 canım bişey sormak istiyorum Doğum parası almak için anne veya babanın SSK’lı mı olması gerekiyor benim de eşimin de sigortası Yok ben alabiliyormuyum
226anne-26 Turna_11 evet alabiliyorsunuz tabiki dogum yaptıktan sonra kimligini çikarttıktan sonra aile ve sosyal yardımlaşma ya gidip dogum yardımı başvusuru yapıyorsunuz
Deletedmom382 226anne-26 canım ptt yi ara sorguluyorlar benimki 1 ay sonra yatmıştı ama biraz zor bağlanıyor 10 dakikayı geçiyor beklemen lazım
Tubade 226anne-26 hep ödeme aşamasında dediği için bekledim çok önemsemedim açıkçası ama pttde ki görevli sistemsel öyle görünüyor kimisinin de ödendi diye görünüyor fakat burda bizim sistemde çıkmıyor falan dedi.