Selam kizlar. 2 gün sonra 10 aylık oluyoruz. Oğlum doğdu 3 ay gaz sancıları çektik ama öyle böyle değil. Her gece hastanedeydik kucağımda bayılıyordu sancıdan. Sonrası sancılar geçti ama mutsuzluk kaldı. Son 1 aydır canım kalmadı artık. Sürekli boynuma yapışıyor sürekli ağlıyor hic birseyde oyalanmiyor. Emekliyor 1 dakika yerinde durmuyor hem ağlıyor hem gidiyor. Zaten gittiğim bi annemler bi ablam var. Onlara da gittiğime gideceğime bin pişman oluyorum. Sürekli ağlıyor. Ağrısı filan olduğundan değil huysuzlugundan. Ben mi hata yaptım bir yerde bilmiyorum. Nasıl düzelecek bilmiyorum. Eşim 2 iş yapıyor gün içinde sık geliyor ama 10 dk anca duruyor onda da acil ihtiyaçlarımı karşılayabiliyorum anca. Napcam ben Allah aşkına sizin de boylr miydi 😪