Kızlar merhaba birşey danışmak istiyorum çocuğum 3aylik yanlız sadece anne sütü veriyorum ama şöyle bi sorunum var benim göğüslerim küçük ve yemek yediğim zaman süt oluyor yani birikmiyor içinde direk akıyor ama sanki sütüm artık yetersiz kalıyor 1 dakka falan ağlıyor sonra susuyor acaba açlıktan mı yoksa doyuyor mu ? Mesela yeni doğduğunda yetiyordu sütüm ona ama sanki artık yetmiyor bu sorunu yaşayan varmı varsa bana yazabilirmi çok merak ediyorum