Perimasali Merhabalar. Gece evimiz genelde 25 derece oluyor. Bebeğimi nasıl giydirilmeliyim üstüne ne örtmeliyim sizce? Uyurken kafası çok terliyor fazla örtüp iyice terletip hasta etmekte istemiyorum fikir verebilirmisiniz🤷🏻♀️
Perissmom Perimasali kısa kollu çıtçıtlı body üzerine ince uzun kollu pamuklu tişört ve alt giydiriyorum. Üstünü örtmüyor zaten, bilmiyorum üşümüyordur umarım sabaha karşı serin oluyor 🤷🏻♀️
Ececik07 Perimasali 25 yüksek aslımda bebekler 21-23 hadi 24 aradı olacak. 25 ise de zıbın çorap yeter çorap her koşulda olmalı dedi doktor. Benim klimam sürekli 23de çalışır zıbınla ve çorapla duruyor
Perimasali Perissmom benim bebeğimde pek üstünü örtmeyi sevmiyor bende endişeleniyorum hasta olur diye 🤦🏻♀️ İnce uyku tulumu giydiriyorum ama sabaha karşı dediğiniz gibi serin oluyor