Kızlar başlıkta belirttiğim gibi.kızım 9,5 aylık.Pazar gününden beri ishal günde ortalama 10 kere yapıyor.Ama ne ateş,kusma,halsizlik var.Biraz mızmız o kadar.Muz,patates,yoğurt çorbası,tarhana verdim yinede bana mısın demedi.Bugün doktorumuza gittik kaka tahlili verdik temiz çıktı,muanesindede doktor gayet iyi nasıl bu kadar çıkar tuvalete dedi.Probiyotik yazdı eve geldik ama su içse yine çıkartıyor.rota virüsü aşımızda yapıldı.hiç bişey anlamadım bu işten.Bana bi akıl verir misiniz?Ne yapmalıyım sizce?5 günde 700 gram zayıflamış kuzum 😶