Wommy gece trendyol ve ebebekte bakıyordum. Trendyol uygundu. Çocuk uyanınca siparişi onaylamadım. Buraya tekrar girdim annelerin biri ebebekte %50 indirim başladığını yazmış. Ebebek’e girmeye çalıştım. Site çökmüş galiba, giremedim😬 sabah 7.30 sipariş verdim. Önlük kalmamış. Kız bebek benimki neyse mavi renk alıyım dedim ona da yetişemedim. Bardak tabak kase kaşe pipetler aldım. Bir kaşık almıştık doğumdan önce şurup su vermek için kullanıyorum. Memnunum kaşıktan🙂