Tam 1,5 aylıktı kızım bir gece ağlamaya başladı çok gaz dolmuştu lağman yaptılar ama her gün aynı saatte ağlamaya devam ettim 2 ay aşısından sonra çok şükür bitti yani 2 hafta sürdü. Kimyon ye bol bol kimyon yiyordum bir tatlı kaşığı çok zor sabırlı ol lütfen ben çok yoruluyordum o ağlayınca bende ağlıyordum ağlamakta yüzü sap sarı oluyordu korkma şakın ağlasa da bir şey olmaz. Saç kurutma makinası sesi aç karnına yağ ile masaj yap Benim zamanım da kıştı şimdi havalar iyi duş aldır gazını rahat çıkarır. Karnına ılık ayarda ama kurutma makınası tutuyorduk biraz biraz yatışıyordu ama genel olarak ağladı bş süre dua et Benim ki gibi kısa sürsün aylarca çeken var. Bu ara da bir kaç çay kaşığı Rezene cayı da verebilirsin kendinde iç.