Evlatkokusu28 maşaallah diyin.benim arkadaşımın kızı da öyle ama benim oğlan 10 dk dursa ona da razıyım.asla kendi kendine oyun oynamaz.uyku hariç asla sırt üstü ve yüz üstü durmayı sevmez.emeklemeyi nasıl öğrencek bilmiyorum valla.7 ay 11 günlük olduk.yani sorun değil canım kendi kendine vakit geçirmesi.