sebnemrah Merhaba arkadaşlar beta HCG benim yavaş artıyor böyle olup gebeliği devam eden var mı ? Ya da benim gibi yaşayan ? 25 Eylül 44.42 29 Eylül 116.93 1ekim 163.98 Bunları sağlık ocağında yaptırdım kan bozuluyor mu diye de düşünüyorum
Neso39- sebnemrah canım böyle yaşamadım ama gün aşırı 2 kat artması gerekiyor değer bildipim kadarıyla. İlk artış normal ama ikinci artış bu teoreme uymuyor. 2 gün sonra bir daha yaptır ve Kadın doğuma git kese görünecek mi? Eğer istediğin bir gebelikse inş sağlıklı bir gebelik geçirirsin ☺
Definem sebnemrah mutlaka yarın doktora gidin ben yaşadım bu durumu ama en son 105i görmüştüm ben dış gebelikti sonlandırmak zorunda kaldık çok bekleyince kötü sonuçları olabiliyor o yüzden açık yazıyorum kusura bakmayın umarım sizinki böyle değildir
sebnemrah Emir123ali yani bende şüphe ettim aslında çünkü sabah verdim öğlen 2de sonuç çıktı o saate kan ne hale gelir diye
sebnemrah Neso39- en az %60 artması gerek ama son artış öyle değil bilemedim de internette bakıyorum herkesin HCG aynı artmazmis düşse daha az tedirgin olurdum şimdi diş gebelik flan olur diye çekiniyorum Allah korusun İstediğim bir gebelik aslında amin hayırlısı olcaksa olsun sağlıksız olcaksa ne kdar erken o kadar iyi
sebnemrah Definem doktor pazartesi tekrar kan ver dedi duruma göre konuşalım dedi zaten bir tane tüpüm kaldı inşallah diş gebelik değildir
sebnemrah Arkadaşlar beta HCG 53 ekadar düşmüş kan baktırdım tekrar merak eden olur diye yazıyorum cevaplayanlara teşekkürler 🥰🙏
MuhammedAmine sebnemrah Kimyasal gebelik yaşamışsınız . Benimde oldu sonrasında kanama oldu . Düşük olmuyor çünkü gebelik oluşmuyor zaten . Geçmiş olsun , Rabbim gönlünüze göre versin 🌸
Merveaybuke sebnemrah geçmiş olsun, inşallah sağlıklı gebelik yaşamanız dileğiyle.. kimyasaldan sonraki ay hamile kalan çok kişi duydum 🙂
sebnemrah Fatmako Kimyasal oluyor kanama ile düşük olcak eğer kanama olmazsa ve değer düşmezse ne yapcak doktor bilmiyorum bugün çok az bı kanama oldu ama devamı gelmedi
sebnemrah MuhammedAmine Teşekkürler canım evet öyle oldu doğumdan önce de başıma gelmisligi var sadece değer düşerdi hiç yükselmezdi
sebnemrah Merveaybuke Hayırlısı inşallah ben korunmayı düşünüyorum emzirdigim bir oğlum var en azından memeyi bırakana kadar dış gebelik olurda zehirlenir diye ödüm koptu