Kızlar şimdi firmayı aradım çok ilgililerdi, torba olan modeli kış ayları için tavsiye etmiyoruz tamamı yün değil dedi. 1-2 yaş olana alabilirsiniz dedi. Bebeğimin boyunu söyledim o boyda kullanan bebeklerin resimleri varmış onj atacaklar. 4 mevsim kullanım ile ilgili olarakta 27-28 dereceye kadar kullanabilirsiniz dedi. Tabi tazın daha sıcak olduğu için baharda bekli kullanabilirim