Sevbun canim uzun sureli mi siskinligin yoksa bugün yada 2 gundur mü var.. Ben daha once mastit olmuştum antibiyotik tedavisi gördüm sonra 2 hafta aradan gecti gene mastir belirtileri memede sislik agri kızarıklık sağdim elle pompayla emzirttim hic gecmedi sisligi indi gene gogus doldu 2 gun araya girdi ve ben yogun kanama yasadim lohusalikta anladimki adet oldum o andada agrisi sizisi geçti. Eger daha regl olmadiysan onun agrisida olabilir. Tüm işlemleri yapmış olmana ragmen gecmemisse tabi