Selamlar kızlar. 2 sene oldu bu iğneleri vurulalı. 6 tane vurulmuştum. Ama hala kalçamdaki morlukları gitmedi.ilk zamana göre azaldı tabi ama yinede komple yok olmadı.vuran hemsire demisti Gerci ozaman cok zor gecer izleri diye ama normalmi bukadar sürmesi 🤦♀️Ve arada öyle bir agrıyrki bıcak saplanıyor gibi😭 hareket edemez oluyorum. Kemik ağrısı değil ama kaba et agrısı.morluklara bastırınca hissediyorum acıyı. Sadece onların üstünde acı var. Sizce normal mi hala gecmemesi. Aynı şey başına gelen varmı. Hangi doktora sormam lazım bu durumu hic bilmiyorum 🤷