SevcanEbrar
56 gün oldu doğum yapalı 2 haftadır kırmızı şişlik var normal doğum yapanlarda oluyormuş ama nedenini bilen var mı ne zaman geçer? Doğumum zor geçtiği için doktora gitmeye korkuyorum haftalık kontrole gittiğimde ağlayarak çıkmıştım cesaret edemiyorum 🙈
SevcanEbrar
[bilinmeyen] bikaç yerde olabiliyor diye okumuştum ama bilemedim şimdi yada herkeste mi çıkmıyor
SevcanEbrar
[bilinmeyen] girişin kenarında var enfeksiyon gbi durmuyor aslında