Benim bebeğimde 15 günlük doktor olduğu kadar terletmeyin su kaybetmesin dedi ki bu havada zaten sarıp sarmalamaya gerek yok ben tek kısa kollu zıbınla yatırıyorum bizimkilerde örtmeye giydirmeye çalışıyor ama ben bildiğimi okuyorum oda sıcaklığı maksimum 23 derece olmalı ben yine 26 27 de duruyorum