Cilginmomy Bebeğim 8 aylık 5 gündür kabız zorluyor ikiniyor taş gibi yuvarlak küçük yapıyor günlerdir 😥 çok üzülüyorum bir şeyler deniyorum ama olmuyor
Ada2020 Cilginmomy valla benim bebeğim de dün öyle oldu, şu an köydeyim herşey kıt burda annem dedi kzım sabun koyalım ben sizi öyle büyüttüm valla doktor yüzü görmediniz dedi😅Küçük bir parça kesti popoya zeytinyağlı sabundu bizimki . Anında yaptı çocuk rahatladı valla
Derin_10 Cilginmomy armutu püre yap ver cnm arkasindanda su ver Baktın yapamadi bi cay kasigi hakiki zeytinyagi ver karninada masaj yap
Merlival Cilginmomy zeytinyağı içirebilirsinix.. etki etmezse ben pamuklu çubuğa zeytinyağı batırıp o bölgeye sürüyodum.. tabi çok ileriye gitmemek kaydı ile dikkatli ., rahatlıyordu..
Kucukprensim Cilginmomy benim bebeğim de öyleydi bugün yulaf ununu pişirdim içine armut rendeledim bir de zeytinyağı ondan sonra rahat yapti
Cilginmomy Ada2020 aaa ilk defa duyuyorum işe yaramasina ve bebeginizin yapmasına çok sevindim 😄 zeytinyağlı sabun bende de var tam olarak nasıl yapacağım sadece makatina mi surecegim yani
Cilginmomy Derin_10 armut veriyorum bayagdir işe yaramıyor zeytinyağı vereceğim artık son çare tesekkurler
Celestial Cilginmomy doktorumuzun söylediği; armut, kavun, bamya, kayısı yedirmek, iki tatlı kaşığı zeytintağı içirmek, popoya zeytinyağıyla masaj yapmak. Bizde işe yaradı umarım sizin bebeğiniz de bir an önce iyileşir.
Cilginmomy Celestial teşekkürler bende deneyeceğim inşallah işe yarar bugün zeytinyağlı kıymalı bamya yedi ilk defa
Zelisblt Cilginmomy canım 1 2 çay kaşığı zeytinyağı verebilirsin yemeğe fln karıştırmadan direk kaşık yardımıyla verin, dr ye götürebilrseniz bi fitil verebilir gitme şansınız yoksaa çok küçük bir parça sabun verebilirsinz alttan canını çok yakacaktır umarım kullanmak zorunda kalmazsınız 😐. Mecbur kalırsanız da verin bnce o karın sancılarını çekmekten iyidr.
ENA Lütfen sabun koyun diyenleri dinlemeyin. Bebege yapilan bir işkence bu. O bölgeyi sabun öyle bir yakıyor ki acıdan ıkınarak yapıyor bebekler kakasını. Bu bana vicdansızlık gibi geliyor, al doktora götür gerekirse, elindeki cana eziyet etme.
Rzgr Cilginmomy oglumda uzun suredir kabizdi. Aslinda hep ayni tarifi yaparim. Duzelir diye bekledim ama bugun yaptim. Oda aksam normal kivamda yapip rahatladi. Birkactane kayisiyi kesip 5 10 dakika az suda kaynatiyorum. Daha sonra atesten alip icine 2 3 tane hurma koyuyorum. 10dk. Da beklettikten sonra blender dan cekiyorum ve soguyunca yediriyorum.
ygz08 Cilginmomy yemeklerine z. Yağı atıyorum😊 birde 1 dilim armut ve 2 3 tane günkurusunu haşlayıp püre halinde sabahları yediriyorum bize iyi geldi bu tarif 😊
Aysu01- Cilginmomy ya benim kızımda öyleydi doktor a götürdüm iyi ki de götürdüm valla şurup verdi krem verdi 1 hafta sonra düzeldi benim kızım da keçi gibi yapıyordu ve kabızlığın son evresi oluyormuş oda sonrası da bağırsaklarda sıkıntı oluyrmus bence bir doktor görse iyi olur bana duphalac diye şurup verdi iyi geldi yani
dertlikerkenez Cilginmomy ek gıdaya başladığımızdan beri hergün kuru incir kayısı üzümden yaptığım hoşafı 2-3 sefer 2-3 tatlı kaşığı veriyorum. Ayrıca kabız olduğunu düşünürsem yemekten ayrı 1 çay kaşığı zeytinyağ içiriyorum. Gün içerisinde verdiklerinizi kabız ve ishal yapar diye kategorize edip dengelerseniz eğer durum biraz daha kolaylaşır. Çok geçmiş olsun.