Merhaba kızlar..
24 günlük bebeğim var yeni doğduğu ilk 10 gün falan sol göğsümü hiç tutamadi nerdeyse o dönemde iki gogsumdede sut vardi doluydu hattâ ama solu emmediği icin genelde sağdım ve zamanla gelmemeye başladı Suanda hic yok ne yapabilirim bu durumu yaşayan oldumu aranızda, neler kullandınız nr yapmam gerekir sütü nasıl artırabilirim yardımcı olursanız sevinirim 😕