Kagan-89 As1ioz Bu soru bence gereksiz olmus burdaki anneler vermeye devam et dese verecek misiniz?? Onemli olan doktorunuzun ne dediği degil mi??
ikizerkekannesi As1ioz 10.ay da kan tahlili yapıldı bizede kesin dedi doktor hatta yarım şişem vardı bari onu bitireyim dediğimde boşuna ilaç veriyorsun gereksiz diye kızmıştı biraz 1 yaş oldu kullanmıyorum 2 aydır
As1ioz Kagan-89 bunu neden soruyorum bazı doktorlar kesinlikle 1 yaşa kdar içilmesinş söylüyor ve bazen gercekten doktorlar umursamaz davranabiliyor sizi neden rahatsız ediyor anlamadım
Kagan-89 As1ioz Doktorunun umursamaz davrandiğini dusunuyorsan soylediklerinede acaba mi diyorsan o doktora goturmeyeceksin o zaman.neyin ne kadar ne zamana kadar verilecegini en iyisini onlar bilir herhalde!!