Merhaba sevgili anneler, bebisim bugun 47 gunluk. Iki haftadir ishalden supheleniyoruz, emin olamiyoruz. Birkac gun duzelir gibi oluyor sonra yine cok sivı gibi… doktora ishal suphesi yeniyken gitmistik kilo alimi iyi olabilir falan sivi normal dedi gogsunu sirtini dinledi agzina falan bakti kakasinin fotosunu gosterdim. Tahlil istemedi. Sonra bi gun tum bacagi kaka oldu emzirdim kucagima aldim gazini cikarayim hesabi kucagimdayken hemen yapti benim ustume bile cikti. O fotoyu atinca gelin tahlil yapalim dedi. Kilo almis yine 1 hafta oncesinde de gitmistik iste bi haftada 300 gram almis, atesini her gun olctuk 3 5 defa atesi yoktu. Biraz mukusluydu kakasi. Neyse gaita tahlili yapildi. Bi bakter varmis bakterinin adini googla yazinca dizanteri, diyo. O kadar dikkat ediyorum ki her bez degisimi sonrasi ellerimi sabunluyorum 10 gundur sadece anne sutu veriyorum.sadece banyo yaptiriken elimizi emmeye calisiyor o sira mi oldu bilmem sudan oluyormus gnenllikle. Antibiyotik verdi Nidazol diye. Kullaniyoruz 2 gundur ama bi yanim uzuluyor… Yasayan var mi boyle bir sey ? Bi hafta sonra tekrar tahlil istedi.