Eflatun_01 Bebeğim uykuda sıcrıyor ve tam uykuya daldığında ellerını kollarını ayaklarını hareket ettıryor sizdede bu belirtiler var mı lütfen yardım edin ?
Dmrcnn Eflatun_01 her bebekte 6.aya kadar olur hatta olmaması sıkıntılı bir durum demişti doktor önemli olan 6.aydan sonra olmaması
Axel Eflatun_01 ilk asidan sonra olmustu 2 ghn sobra hafifledi, ara ara oluyo sicriyo ellerini acip oylum buyume atagi geciriyor o doneme mi denk geldi acaba?
Eflatun_01 Dmrcnn doktordan randevu aldım önümüzdeki haftaya verdi sürekli arastıryorum kafayı yemek üzereyim epilepsı mi refleksmı dıye ?
Axel Eflatun_01 evet sanki biyerden dusuyomu gibi eller ayaklar havaya kalkiyodu… bende baya tedirgin olmustum asi sonrasi olabileceyini okudum ve dun yine 4 aylik asilarimiz vardi yine ayni sicramayi gozlemledim