Merhabalar. Sağlık ocağı artık demir takviyesi başlanması gerektiğini söylemişti. Bugün doktor muayenesinde temiz içerikli bir demir ilacı sordum. Şöyle yapalım dedi; sen demir yönünden iyi beslen 6.aya kadar gerek görmüyorum 6.ayda tam kan sayımı ile bskarız ihtiyacı olup olmadığına o zaman karar veririz dedi. Ama kimi görsem 4. Ay ile doktoru demir ilacı veriyor. Çünkü 4. Aydan sonra çocuğun anne karnında depoladığı demir bitiyor artık takviyeye ihtiyacı doğuyor diye biliyordum. Şaşırdım. Ne yapsam? Böyle bir doktoru olan var mı? 😂