Dişleri kaşınıyor oglumun anneler hlee aksam saati esim 9 da yada 10 gec gelince vay halime şaşırıp kalıyorum .ağlıyor ac ememiyor cok uc nokta da isterse aglarsa susturmaya çalisip oyle duruyor. Nefes nefese kalıyorum. Saat desen geçmiyor esim gelince oyle rahat oluyorum ki bide uyumasi guc yoruluyor kucakta salla salla gezerek dalıyor .zor vallaha .evde sıkılır oldu tekim çıkılmıyor pat haftasonu anca bide anneler ev değişikliği hayalim var balkon olmayınca kotu ben daralyorum cocuk napsin.. 😑😑😑dua edin olsun .ev duasi okur oldum🤗🤗💫🏠